tinaoteya

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Film

Av Tina Eriksson - 22 oktober 2012 13:32

Skickar med ett litet klipp på Rask's rakspår ifrån idag. Är inte världens bästa kvalité då jag inte kunde få någon att filma utan fick lägga kameran på rätt långt avstånd.

Spåret var ca 50-60 meter med 2 depåer. Rask är fortfarande rätt intensiv men jag tror att det ger med sig om vi fortsätter såhär. Ingen korvbit gick om miste och nosen lämnade aldrig riktigt marken.. däremot gör han två små missar i mitten och slutet... men den tar jag på mig då korven "hoppade" när jag slängde ner den i fotspåret.

Om ni ser något som ni har anmärkningar på så skriv gärna, spår är inte den gren jag fördjupat mig mest i...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Eriksson - 28 november 2013 21:49

Det här med att ha hund kan vara otroligt givande och som balsam för själen. Det kan även vara tärande och betungande. Jag har problem att se positivt på livet under vinterhalvåret, får kämpa för att hålla huvudet över ytan emellanåt. Höst för mig är...

Av Tina Eriksson - 26 maj 2013 22:34

Livet har rullat på bra sedan sist jag skrev. Jag och Rask har blivit uttagna till något som kallas ungdomssatsning IPO vilket betyder att vi åker land och rike med ett gäng andra hundgalna ungdomar och får träna inför duktiga instruktörer. Sist var ...

Av Tina Eriksson - 5 april 2013 18:51

Livet är roligt, balansen av gott och ont i livet är sådär skrattretande stämmande. Har man några lite för bra dagar som kan man gott räkna med något bakslag.. det är som om världen blir upp och ner och det blir för mkt av det ena. Påskhelgen ha...

Av Tina Eriksson - 10 mars 2013 21:28

Av Tina Eriksson - 10 mars 2013 20:37

Idag har varit en bra dag.  Den började med en resa till torpet för att möta upp Emelie och Arcas. Vi tog en promenad och sen tränade vi hundarna en del.. blev en liten fotosession med! Så roligt att dessa bröder fungerar så bra ihop fast vi nu bor...

Ovido - Quiz & Flashcards