tinaoteya

Alla inlägg under augusti 2012

Av Tina Eriksson - 12 augusti 2012 23:59

Nu har han anlänt, min lilla krokodilråtta Rask!

Han är lika vild som han är söt och jag är bombsäker att vi kommer att ha en rolig men ack så jobbig tid framför oss.

Tajmingen med resten av flocken kunde ju ha vart bättre, Teya i höglöp och en hane som precis fattat vad man har ballarna till. Trots detta har allt gått över förväntan,Teya säger att så länge Rask ger blanka fan i henne så ger hon blanka fan i honom.. något som inte är särskilt svårt när den lilla krokodilråttan är rädd för den stora skäggiga varanödlan(Teya). Jeltsin fick börja med att bo hos min kära pojkvän för att underlätta processen men idag testade vi att ta honom till gerdal och allt går med bravur. Lillgrisen(Jeltsin) är lite för snäll, lilla krokodilråttan(Rask) har tagit över hans säng och matte och han ger glatt den lilla det utrymme han behöver. Nu på kvällen har även blyga försök till lek bjudits från båda håll, jag tror att de kommer bli bästisar!


Börjar bli sent och nu när man är valpägare kan man förbereda sig på tidiga mornar så jag avrundar här. :)

Mer bilder och inlägg kommer under dagarna.


           

Ovido - Quiz & Flashcards